Negaliu patikėti, kad jis vis dar tuščias!
Jei ką nors į jį pridėjote, prisijunkite, kad pamatytumėte savo prekes ir užbaigtumėte pirkimą.
Jūsų Krepšelis
Negaliu patikėti, kad jis vis dar tuščias!
Jei ką nors į jį pridėjote, prisijunkite, kad pamatytumėte savo prekes ir užbaigtumėte pirkimą.
Produkto Tipas
Pirkti pagal ODOS PROBLEMĄ
Produkto Tipas
Pirkti pagal PROBLEMĄ
Klientų Aptarnavimo Centras
1. Jei pristatant prekę atsiranda defektų, "Ksisters" klientui kompensuos nuostolius kupono forma. Klientas taip pat gali pareikalauti, kad defektas būtų pašalintas pakeičiant gaminį. Jei "Ksisters" negali ištaisyti defekto arba tai nėra palanku, Pirkėjas turi teisę reikalauti nuolaidos pirkimo kainai, o esant reikšmingam defektui - atsisakyti pirkimo sutarties.
2. Prekės laikomos nekokybiškomis, visų pirma, jei jos neturi įprastų ar vaizduojamų savybių, netinka naudoti pagal paskirtį, neatitinka teisinių reikalavimų arba buvo pristatytos ne sutartu kiekiu. Padidėjęs jautrumas ar alerginės reakcijos į pristatytas prekes nėra pagrindas pripažinti prekių defektą. Taip pat prekių defektais nelaikomi užsakyme neaptarti dovanų ar nemokamų prekių defektai. Produktų nuotraukos mūsų internetinėje parduotuvėje yra tik iliustracinio pobūdžio ir nėra privalomas produktų savybių aprašymas (pavyzdžiui, pakuotės gali skirtis dėl gamintojo atliktų pakeitimų).
3. Klausimus, susijusius su skundais, reikėtų siųsti adresu [email protected], naudojant čia pateiktą skundo formą. Pildydami formą nepamirškite aprašyti defekto ir pridėti sugedusio gaminio nuotraukų (jei įmanoma). Prekės, dėl kurių teikiama pretenzija, patvirtinus pretenziją, turi būti išsiųstos kartu su užpildyta forma, naudojant grąžinimo sąskaitos faktūros numerį, per 5 dienas iš Omniva filialo arba per Venipak, priklausomai nuo logistikos įmonės, kurią Klientas nurodė grąžinimo formoje.
4. Apie skundo nagrinėjimą, ypač apie skundo gavimą ir teigiamą arba neigiamą jo išnagrinėjimą, "Ksisters" informuos pirkėją el. paštu arba SMS žinute per 30 dienų nuo skundo pateikimo dienos. Ksisters taip pat gali susisiekti su Pirkėju telefonu.
5. Skundas bus išnagrinėtas nedelsiant. Skundo nagrinėjimas, įskaitant trūkumų šalinimą, paprastai neviršija 30 dienų. Priešingu atveju pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties. Pirkėjas privalo padėti "Ksisters" laikytis nustatyto termino.
6. Teigiamo skundo atveju "Ksisters" padengia prekių grąžinimo išlaidas.
Norite Palaikyti Ryšį?
Siunčiame jums nuolaidas, naujus produktus ir odos priežiūros patarimus.
Pakvieskite draugą ir gaukite 0 € grynųjų pinigų grąžinimą - Ksisters rekomendacijų programa
Pasidalykite asmeniniu 0 € reklaminiu kodu su savo draugais ir gaukite 0 € grynųjų pinigų grąžinimą į savo K-sąskaitą nuo jų pirmojo 0 € ar didesnės sumos užsakymo!